Lehed

teisipäev, 28. august 2012

Porgandikook



Lapsena olin ma nõus sööma ainult tooreid porgandeid, keedetuna olid nad minu arust vastiku magusa-imala maitsega ja ka see pehme tunne suus oli vastumeelne. Nüüdseks olen porgandi ja tema pehmusega harjunud, kuid lemmik-köögivili ta just ei ole. Kuid millegipärast olen juba tükk aega tahtnud teha porgandikooki, ei teagi miks. Nüüd siis proovisin ning tulemuseks oli väga lihtne ja maitsev porgandikook, mis ei maitse tegelikult üldse porgandi järgi.

4 muna
3,5 dl suhkrut
2 dl toiduõli
400 g porgandeid
4 dl jahu
2 tl küpsetuspulbrit
1 tl soodat
3 tl kaneeli

Vahusta munad suhkruga kohevaks vahuks, lisa õli ja peenelt riivitud porgandid. Seejärel lisa omavahel segatud kuivained. Vala tainas võitatud 24 cm lahtikäivasse küpsetusvormi ja küpseta 175 kraadises ahjus 50-55 minutit.

Retsepti algallikas: Oma Maitse

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar