Lehed

esmaspäev, 9. november 2015

Frikadellid ja frikadellisupp



Ma ei ole eriti supiinimene ning traditsioonilised lemmikud nagu borš, hapukapsasupp ja seljanka, ei ole mulle sugugi meeltmööda. Frikadellisupp aga mulle maitseb, enamasti olen laisk ja ostan külmutatud frikadellid, kuid vahel võib ka mässata ja ise need valmis teha. Pisikeste frikadellide vormimine võttis päris kaua aega küll.


Frikadellid:
300g hakkliha
1 dl piima
0,5 dl riivsaia
1 muna
maitseaineid
hakitud peterselli

Supp:
5-6 väiksemat kartulit
3 väiksemat porgandit
herneid
u 1 liiter vett

Frikadellide jaoks sega kõik koostisosad omavahel läbi ning veereta käte vahel meeldiva suurusega pallikesed. Maitseaineks kasutasin mina hakklihamaitseainet. Keeda frikadellid eraldi vees, kuna nad teevad vee häguseks ning siis selget suppi ei saa.
Supi jaoks aja vesi keema ning maitsesta soolaga, pane kõigepealt viilutatud porgandid keema ning veidi aja pärast lisa ka kartulitükid ning herned. Kui köögiviljad on pehmed, lisa juurde frikadellid ning kontrolli maitsestust. Võid lisada ka värskelt hakitud peterselli või rohelist sibulat.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar