Lehed

esmaspäev, 18. juuni 2012

Nuudliarmastus

Mu ema ikka räägib, et kui ma olin väike ja minu käest küsiti, mida ma süüa tahaksin, siis vastus oli alati üks - makarone! Ei ütle ka nüüd ühelegi pastale või nuudliroale ei, kuid makaronid ketšupi ja juustuga ei ole enam ilmselt esimeseks valikuks. Kui inimesed mõtlevad kiirnuudlite peale, siis vähemalt Eestis tulevad silme ette rasvased ja maitsetud Rolltonid või Mivinad. Ei midagi meeldivat, lihtsalt kõhutäide vähese raha eest. Kuid kuna ma ikka igasugu nuudleid niiväga armastan, siis ükskord otsustasin kusagil reisil olles osta mõned kiirnuudlid, kus olid uhked välismaised kirjad peal ning olid nagu "päris". Ja maitse oli märksa meeldivam - vürtsikas ja mitte järjekordne puljong kanaga. Sellest ajast peale olen alati reisil olles püüdnud üles leida mõne aasiapärase poekese ning sealt kiirnuudleid kaasa osta. Valik on seal suur, värvilised pakikesed riiulite kaupa ning ega eriti ei mäletagi milliseid on juba proovitud ja milliseid mitte. Teen siis siia väikse kataloogi, et edaspidi ostlemine kergemalt läheks :)

Mõnusad mahedad nuudlid sealihaga 


Koriandrilõhnalised üpris vürtsikad nuudlid


Sealihamaitselised väga piprased nuudlid

Pa-lo pardimaitselised nuudlid - äärmiselt vürtsised

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar